שיקלי: "אי אפשר לנצח את הטרור כשיש גורמים פוסט ציוניים בממשלה"

מהדורת הבוקר No Comments on שיקלי: "אי אפשר לנצח את הטרור כשיש גורמים פוסט ציוניים בממשלה"

ח"כ עמיחי שיקלי ב"מהדורת הבוקר": "יכול להיות שיש לאנשים כאבי בטן. אני מקווה שהפעם זה יתורגם למעשים. ישראל התמודדה עם גלי טרור כאלה בעבר, אבל היא צריכה ממשלה יהודית וציונית. אי אפשר לעשות את זה עם גורמים פוסט ציוניים בממשלה ועם עבאס שמעניין אותו רק תקציבי עתק"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ עמיחי שיקלי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, לאחר הפיגוע הקשה אמש בבני ברק בו נרצחו חמישה בני אדם. "אני לא מדבר כרגע עם חבריי מימינה כי אני לא מזהה הבנה אמיתית של גודל האירוע. יש פה אירוע חסר תקדים", אומר שיקלי.

לדבריו "המטרה של הטרור הוא לזרוע פחד, אבל צריך להמשיך בשגרת החיים. מי שיש לו רישיון נשק – שיישא איתו את האקדח".

שיקלי תקף: "מאיפה נובע כל הסיפור הזה? יש פה כוחות רעיוניים שמבקשים לשים סוף למדינת ישראל בשם האסלאם הקיצוני אבל רע"מ חברה בממשלה. אמרתי לעבאס שאני לא מקבל את הגינוי – מי שמהלל את האסירים הביטחוניים בערבית יומם וליל לא יכול לגנות את הפיגועים. זה פשוט לא פועל".

"מה שמעניין את עבאס זו שליטה של תקציבי עתק שתאפשר לו לייצר דור שלם של אנשים 'שלו'. אם לא נחתוך את השותפות הפוליטית הזו גל הטרור הזה עלול להסלים ח"ו".

שיקלי הוסיף: "אין פה שום עניין יחידני, יש פה אטמוספירה שרוויה בהסתה. יש ברשת עשרה מיליון צפיות בתכני הסתה נגד ישראל. יש כאן מנגוני הסתה. אנשים כמו ראאד סלאח וכמאל חטיב עומדים בראש מערכת ההסתה הזאת".

הוא התייחס לאפשרות לנפילת הממשלה: "יכול להיות שיש לאנשים כאבי בטן, אני מקווה שהפעם זה יתורגם למעשים. ישראל התמודדה עם גלי טרור כאלה בעבר אבל היא צריכה ממשלה יהודית, ציונית. אי אפשר לעשות את זה עם גורמים פוסט ציוניים בממשלה".



0 תגובות